sonolibro
Escoge. Descarga. Disfruta.
¡Bienvenido a Sonolibro!
¿O tal vez necesita ayuda?
Estoy buscando...
Colecciones
Sonolibro en Google+

Audiolibros Novela > El diable blau

El diable blau

Un audiolibro de
Angels Gimeno
ISBN:
Duración: 236 minutos
Audiolibros en mp3

AUDIOLIBRO EN CATALÁN

Inspirada en el mite egipci d'Isis-Osiris, aquesta és la primera novel·la de la trilogia “Barcelona Màgica” de l’escriptora Àngels Gimeno. Amb una trama fascinant intenta esbrinar enigmes que ocorren a la ciutat mediterrània.

En Darío, un atractiu agent de seguretat, rep un tret al ventre amb la seva pròpia arma i  labrutal pèrdua de sang l'enfonsa en el coma. Tots creuen que ha intentat suïcidar-se. L’Ada, la seva germana, queda aterrida davant el succés. En Darío porta tatuat l'ideograma budista OM, ell creu que la síl·laba sagrada pot protegir el seu Ki, la seva energia vital.

Un altre noi, l’Òscar, tan jove com en Darío, jeu també en coma a la mateixa habitació de l'hospital víctima d'un accident de trànsit.

Al migdia del dimecres onze d'agost, el dia de l'últim eclipsi del segle XX, una boira blanquinosa sembla fluir del cos d’en Darío que acaba d'expirar. L’Òscar recobra la consciència de sobte i en la confusió de la seva

Interpretado por: Eva Coll
Experiencia Inmersiva Lejos de ser un audiolibro convencional esta obra está dramatizada con distintas voces para cada personaje, música y efectos sonoros, proporcionando al oyente una increíble experiencia inmersiva.